2017 05 12

Leon Somov & Jazzu tapo GO9 veidais

Daugiau nei 10 metų kartu dirbantis duetas Leon Somov & Jazzu tapo šiltojo sezono PC GO9 veidais. Pačioje sostinės širdyje įsikūręs GO9 prekybos centras iš kitų Vilniaus prekybos centrų išsiskiria savo miestietiškumu. O Vilniaus centre gyvenantys muzikos kūrėjai Leon Somov ir Jazzu – puikus veiklių miestiečių pavyzdys.

Pasak GO9 PC rinkodaros vadovės Aušrinės Bajorės, tai, ko gero, vienintelis prekybos centras, kuris gali save vadinti „tikru miestiečiu“. „Skubantys ir pro šalį užbėgantys miestiečiai ar, priešingai, su draugais susitinkantys prekybos centro lankytojai čia gali atrasti tiek miestietišką buzz’ą, tiek ir ramybės kampą. Nesame tik apsipirkimų vieta“, – pasakoja A. Bajorė.

Priešingai, nei dauguma prekybos centrų, GO9 nesiorientuoja tik į naujų kolekcijų atvykimą. „Nesakome, kad pas mus jau atvyko naujos kolekcijos – kviečiame pasinerti ir sekti naują sezoną, kuris kupinas naujų ir laiko patikrintų maisto tendencijų, naujų aprangos kolekcijų ir, žinoma, visų pamėgtų susitikimo vietų“, – naujosios kampanijos idėją įvardino rinkodaros vadovė.

„Norėjome, kad lankytojus pakviestų kitoks veidas: charizmatiškas, drąsus, kartais kandus ar ironiškas. Ieškojome veido, galinčio pasijuokti, galinčio supykti. Ieškojome asmenybės. Suradome duetą, kuris turi savo nuomonę ir aiškų įvaizdį. Justė Arlauskaitė-Jazzu mylima tiek jaunimo, tiek vyresnių, turi tvirtą požiūrį ir yra tikra miestietė. Beje, kūrėja dievina Skandinaviją, o juk GO9 prekybos centras yra būtent skandinaviškų šaknų – investuotojai ir erdves atnaujinę architektai – švedai. Tuo tarpu Leonas – jaunatviškas, tačiau kuriantis rimtą muziką. Jo įvaizdis solidus, bet tuo pačiu kūrybiškas. Toks yra ir mūsų lankytojas“, – kodėl būtent šis muzikinis duetas tapo GO9 prekybos centro veidu paaiškino A. Bajorė.